Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...
Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch
autor: społeczniakkarola » 25 lut 2017, 12:07
Dzień dobry!
Jestem studentką II roku Pedagogiki Resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną, a zarazem kuratorem społecznym. Piszę pracę magisterską na temat wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowych. Bardzo proszę o poświęcenie 5 minut i wypełnienie ankiety, która pomoże mi w napisaniu pracy. Z góry Dziękuję !
https://www.interankiety.pl/i/qpd2Mqak
-
społeczniakkarola
-
- Podziękował : 0 raz
- Otrzymał podziękowań: 0 raz
autor: społeczniakkarola » 26 lut 2017, 20:31
Drodzy Kuratorzy, zarówno społeczni jak i zawodowi, bardzo liczę na Waszą pomoc. brakuje jeszcze ok 50 ankiet. Z góry dziękuję za każda wypełnioną ankietę
-
społeczniakkarola
-
autor: Pierre » 01 mar 2017, 15:06
Wypełniłem - choć powinno być zaznaczone we wstępie i Pani prośbie, iż ankieta jest skierowana do kuratorów rodzinnych.
-
Pierre
- k.zawodowy
-
- Podziękował : 52 razy
- Otrzymał podziękowań: 34 razy
autor: Czcibor » 02 mar 2017, 9:43
Ja też wypełniłem. Ale uważam, że bardzo łatwo tą ankietę zmanipulować. Bo umieszczanie jej w miejscu ogólnodostępnym to tak jakby prosić się, żeby wypełniła ją osoba, do której ona nie jest dedykowana. Trzeba pamiętać, że na forum zaglądają i logują się nie tylko kuratorzy. Pisałem o tym już przy okazji innej ankiety.
Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości.
- Józef Piłsudski
-
Czcibor
- k.zawodowy
-
- Podziękował : 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 33 razy
autor: społeczniakkarola » 18 mar 2017, 13:47
Dziękuję za cenne uwagi oraz za pomoc. Potrzebuję jednak jeszcze ok 25 ankiet, więc będę wdzięczna za kolejne wypełnienia
-