Kurator sądowy a proces resocjalizacji osób nieletnich

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Kurator sądowy a proces resocjalizacji osób nieletnich

Postautor: KarolinaJaworska » 04 kwie 2020, 16:58

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform


Szanowni Państwo!
Jestem studentką II roku studiów II stopnia Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, której celem jest poznanie roli i zadań kuratora sądowego w procesie resocjalizacji osób nieletnich. Badania mają charakter anonimowy i zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby niniejszej pracy dyplomowej. Proszę o udzielenie odpowiedzi na każde z postawionych przeze mnie pytań. Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety i poświęcony czas.

Uwaga moderatora: Ultima
Temat został przeniesiony do właściwego działu.
KarolinaJaworska
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 kwie 2020, 16:45
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Kurator sądowy a proces resocjalizacji osób nieletnich

Postautor: Ultima » 04 kwie 2020, 21:26

Witaj na forum!
Zamieściłaś ankietę na forum otwartym, dostępnym dla wszystkich użytkowników sieci, także możesz uzyskać niemiarodajne wyniki :wink:
Podpowiem, że istnieje możliwość zwrócenia się pisemnie do Prezesa Sądu Rejonowego np. w okolicach Twojego miejsca zamieszkania, być może nawet wystarczająca będzie droga poczty elektronicznej, z prośbą o przekazanie kuratorom zawodowym ankiety do wypełnienia. Taką drogą wyniki będą miarodajne.
Pozdrawiam serdecznie!
Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym. Phil Bosmans.
Awatar użytkownika
Ultima
Admin
Admin
 
Posty: 1352
Rejestracja: 01 mar 2008, 20:58
Lokalizacja: UE