Ankieta dotycząca Wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowych

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Ankieta dotycząca Wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowych

Postautor: społeczniakkarola » 25 lut 2017, 12:07

Dzień dobry!
Jestem studentką II roku Pedagogiki Resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną, a zarazem kuratorem społecznym. Piszę pracę magisterską na temat wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowych. Bardzo proszę o poświęcenie 5 minut i wypełnienie ankiety, która pomoże mi w napisaniu pracy. Z góry Dziękuję ! :)

https://www.interankiety.pl/i/qpd2Mqak
społeczniakkarola
 
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2017, 12:01
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ankieta dotycząca Wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowyc

Postautor: społeczniakkarola » 26 lut 2017, 20:31

Drodzy Kuratorzy, zarówno społeczni jak i zawodowi, bardzo liczę na Waszą pomoc. brakuje jeszcze ok 50 ankiet. Z góry dziękuję za każda wypełnioną ankietę :)
społeczniakkarola
 
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2017, 12:01
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ankieta dotycząca Wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowyc

Postautor: Pierre » 01 mar 2017, 15:06

Wypełniłem - choć powinno być zaznaczone we wstępie i Pani prośbie, iż ankieta jest skierowana do kuratorów rodzinnych.
Awatar użytkownika
Pierre
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 130
Rejestracja: 26 cze 2010, 15:16
Podziękował : 52 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Ankieta dotycząca Wypalenia Zawodowego Kuratorów Sądowyc

Postautor: Czcibor » 02 mar 2017, 9:43