Ankieta- Kuratorzy dla dorosłych dot. readaptacji

Tematy związane z powoływaniem kuratorów społecznych, aplikacją kuratorską, egzaminem, odbywaniem praktyk studenckich, pisaniem prac dyplomowych itd. Ogólnie: pytania i odpowiedzi, które zainteresują kandydatów do zawodu i pełnienia funkcji kuratora, studentów, uczniów, aplikantów ...

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Ankieta- Kuratorzy dla dorosłych dot. readaptacji

Postautor: readaptacja_2016 » 24 maja 2016, 14:39

Szanowni Państwo,

jestem studentką II roku studiów magisterskich Akademii Pedagogiki Specjalnej o specjalności Profilaktyka społeczna z resocjalizacją sądową.
Proszę o wypełnienie ankiety, która posłuży do opracowania badań dotyczących roli kuratora sądowego w procesie readaptacji skazanych.

LINK DO ANKIETY dostępny tutaj - viewtopic.php?f=12&p=47643#p47643

Z góry dziękuję Państwu za poświęcony czas.


Uwaga moderatora: Aurelius
Witaj serdecznie readaptacjo_2016. Wszystkie powielone przez Ciebie tematy w tej samej sprawie w innych miejscach forum zostały usunięte. Naprawdę to, że takie same prośby o wypełnienie ankiety zostaną napisane w niemal każdym miejscu forum, nie przełoży się automatycznie na to, że odzew będzie większy. Poddaję również pod rozwagę, to co napisał kolega Czcibor. Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzonych badaniach.
readaptacja_2016
 
Posty: 4
Rejestracja: 20 maja 2016, 10:36
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ankieta- Kuratorzy dla dorosłych dot. readaptacji

Postautor: Czcibor » 25 maja 2016, 8:46

Ciekawa ankieta. Myślę, że dużo pracy zostało w jej przygotowanie włożone. A co jak wypełni ją przypadkowy np. skazany, który zajrzy w to akurat miejsce? Dużo naszych podopiecznych czyta to forum szukając różnych treści. Sugeruję znaleźć inny kanał do dystrybucji ankiety wśród kuratorów. No chyba, że nie ma znaczenia wiarygodność wyników.

powodzenia :)