Czy ktoś tutaj ma doświadczenie w pracy w okresie próbnym?

Zadaj pytanie kuratorowi rodzinnemu.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Czy ktoś tutaj ma doświadczenie w pracy w okresie próbnym?

Postautor: trishnafile5 » 29 sie 2020, 10:31

Wkrótce kończę studia z moim BSW, a niedawno pojechałem na targi pracy, na których osoby reprezentujące okres próbny powiedziały mi, że desperacko poszukują kuratorów sądowych i aktywnie poszukują BSW do pracy. Próbowałem przeszukać tę łódź pod kątem okresu próbnego, ale nic nie znalazłem, więc mam nadzieję, że gdzieś tutaj mogę podzielić się doświadczeniami z pierwszej ręki na temat tego, jak to jest.

Nie mam dużego doświadczenia w tej dziedzinie i nie znam prawidłowej terminologii, ale interesuje mnie reforma więziennictwa oraz kwestie narkotyków / uzależnień i pomysł zaintrygował mnie. Chciałbym to zrobić, jeśli rola faktycznie coś zmienia i jest w stanie pomóc ludziom, ale nie jestem pewien, czy mamy związane ręce i nie jesteśmy w stanie naprawdę pomóc ludziom wpłynąć na zmianę? Idealizm nowej gradacji, ha.

Dziękuję za wgląd. :)
trishnafile5
 
Posty: 1
Rejestracja: 29 sie 2020, 10:26
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Czy ktoś tutaj ma doświadczenie w pracy w okresie próbny

Postautor: Donek » 07 wrz 2020, 7:37

Nie ma czegoś takiego w kurateli jak "okres próbny" - przynajmniej w stosunku do osób pracujących w tym zawodzie...Aby zostać kuratorem należy zdać egzamin na aplikację kuratorską itd. Wszelkie informacje odnośnie poszukiwania kandydatów na kuratorów zawodowych muszą być na stronie danego Sądu Okręgowego. Trzeba oczywiście spełniać kryteria przyjęcia do zawodu tj. wykształcenie itd.

Za ten post autor Donek otrzymał podziękowanie od
Ultima(09 wrz 2020, 9:30)
Ocena:4%
 
Donek
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 5
Rejestracja: 09 maja 2014, 20:59
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Czy ktoś tutaj ma doświadczenie w pracy w okresie próbny

Postautor: Czcibor » 10 wrz 2020, 10:01