Efektywność pracy kuratora sądowego dla nieletnich

Zadaj pytanie kuratorowi rodzinnemu.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Efektywność pracy kuratora sądowego dla nieletnich

Postautor: Karolina-studentka » 19 maja 2014, 21:29

Szanowni Państwo. Nazywam się Karolina Tomaszewska i jestem studentką pedagogiki resocjalizacyjnej z profilaktyką społeczną na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. W związku z badaniami prowadzonymi do mojej pracy licencjackiej, uprzejmie proszę o wypełnienie niniejszego kwestionariusza. Badanie ma na celu zapoznanie się z opinią i poglądami kuratorów sądowych dla nieletnich na temat ich roli, powierzanych im zadań, efektywności ich pracy oraz czynników ją warunkujących. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a uzyskane w ten sposób dane służyć będą tylko do celów badawczych.

Link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-63558.html

Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Karolina-studentka
 
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2014, 13:44
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Efektywność pracy kuratora sądowego dla nieletnich

Postautor: Ultima » 19 maja 2014, 21:52

Szanowna Pani Karolino. Internetowe forum dyskusyjne, dostępne dla każdego użytkownika internetu, nie jest trafnym miejscem do umieszczania ankiety w celu zgromadzenia wiarygodnych i rzetelnych danych badawczych. Co więcej, może okazać się, że zgromadzone w ten sposób dane przyniosą Pani zawrotne wyniki. Proponuję, aby w celu zebrania miarodajnych i prawdziwych danych, zwróciła się Pani do Prezesa Sądu Rejonowego, o możliwość przeprowadzenia ankiety wśród kuratorów. Życzę powodzenia :smile:
Dziec­ko jest chodzącym cu­dem, je­dynym, wyjątko­wym i niezastąpionym. Phil Bosmans.
Awatar użytkownika
Ultima
Admin
Admin
 
Posty: 1352
Rejestracja: 01 mar 2008, 20:58
Lokalizacja: UE
Podziękował : 754 razy
Otrzymał podziękowań: 488 razy


Wróć do Zadaj pytanie kuratorowi

Kto jest online