Informacje dotyczące O?ROKÓW KURATORSKICH

Zadaj pytanie kuratorowi rodzinnemu.

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

Informacje dotyczĄce O¦ROKÓW KURATORSKICH

Postautor: M.Dziduch » 06 lut 2012, 21:42

Witam serdecznie! Pozwoliłam sobie zalogować się na tym forum, aby zasięgnąć rady specjalistów - praktyków. Jestem studentką psychologii, interesuję się tematyką przestępstw nieletnich i o tym będę pisać pracę magisterską. Grupa badawcza na której będę się skupiać to nieletni chłopcy którzy dopuścili się kradzieży (art. 278,279 kk), będę badać ich motywację do popełnienia przestępstwa i ich strukturę JA. Mój promotor dał wybór : badaj w Ośrodkach Poprawczych lub Ośrodkach Kuratorskich, chciałabym dowiedzieć się więcej na temat funkcjonowania Ośrodków Kuratorskich, moje pytania do Państwa brzmią :
- gdzie znajdę spis Ośrodków Kuratorskich ( najbardziej interesują mnie województwa ¦ląskie i Małopolskie)
- czy mieli Państwo styczność ze studentami prowadzącymi badania w takich miejscach ? w jaki sposób "załatwić" możliwość badania w tym miejscu

Uprzejmie proszę informację dotyczące tego tematu, będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
pozdrawiam
M.Dziduch

Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Postautor: tulipanna555 » 06 lut 2012, 22:23