zaliczenie kpw na poczet kow

Tematy związane z funkcjonowaniem kuratorskiej służby sądowej do wykonywania orzeczeń w sprawach karnych

Moderatorzy: Ultima, BBG, Sasquatch

zaliczenie kpw na poczet kow

Postautor: BBG » 04 sty 2016, 13:26

Skazany na karę 2 miesięcy ograniczenia wolności po 20 h miesięcznie, itd. Na podstawie art. 63 par 1 k.k. zaliczono mu 1 dzień rzeczywistego pozbawienia wolności, przyjmując, że odpowiada 2 dniom ograniczenia wolności.
Ile faktycznie skazany ma odpracować godzin?

Uwaga moderatora: ultima
Temat przeniosłam do właściwego działu.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!
Awatar użytkownika
BBG
Mod
Mod
 
Posty: 1184
Rejestracja: 22 maja 2007, 10:03
Podziękował : 134 razy
Otrzymał podziękowań: 470 razy

Re: zaliczenie kpw na poczet kow

Postautor: VIOLA » 04 sty 2016, 15:39

"...Porządek może zrobić każdy , ale tylko geniusz zapanuje nad chaosem ..."

Za ten post autor VIOLA otrzymał podziękowanie od
BBG(04 sty 2016, 15:55)
Ocena:4%
 
Awatar użytkownika
VIOLA
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 829
Rejestracja: 12 lip 2006, 11:27
Podziękował : 137 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy

Re: zaliczenie kpw na poczet kow

Postautor: Kaberka » 04 sty 2016, 20:07

Matematyka stosowana :-D
Kaberka
 
Posty: 51
Rejestracja: 21 maja 2010, 21:15
Podziękował : 91 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: zaliczenie kpw na poczet kow

Postautor: amarian » 04 sty 2016, 20:26

Tyle ile ma w wyroku. To, że mu zaliczono 2 dni ograniczenia wolności nie zmniejsza mu kary przecież ma pracować 20 h /m-c a nie co dziennie. Czyli 30 dni w miesiącu - 2 i tak ma 20 h odpracować. A jeśli skazany chce to z 13 kkw niech pyta Sąd.
amarian
k.zawodowy
k.zawodowy
 
Posty: 105
Rejestracja: 17 mar 2015, 22:37
Podziękował : 29 razy
Otrzymał podziękowań: 123 razy

Re: zaliczenie kpw na poczet kow

Postautor: BBG » 04 sty 2016, 23:10